torstai 24. toukokuuta 2012

Aikatauluja Desu-videolle

Pahoitteluni videottomuudesta; arvelin kirjallisen ilmaisun toimivan paremmin aikataulujen julkilausumisessa.

Olen kamerani kanssa Desuconissa lauantaina ja sunnuntaina, ja velvoitettu toimittamaan tiettyjä juonnollisia, luennonkuuntelullisia ja photoshootillisia operaatioita tiettyinä kellonaikoina. Muutoin kamerani eteen saa tulla tanssimaan, kuten parhaaksi näkee.

Viralliset kuvausajankohdat voisivat siis olla:

Lauantaina 11-13.30
Sunnuntaina 13.15-14.30

Mikäli siis olette yhä innostuneita bilettämään videolla, kuitatkaa osallistumisenne ja ilmoittakaa, mikä aika teille sopisi parhaiten. Mikäli mainitut ajankohdat eivät sovi ja huomaatte minun vaeltelevan ympäriinäs jonakin muuna hetkenä, nykäiskää hihastani ja ehdotelkaa.

Kokoonnutaan Metsähallin keskellä (toivottavasti) olevan tienviitan tietämille (minulla on lauantaina valtava punainen afro ja sunnuntaina kultainen lainehtiva tukka ja miehekäs violetinpunerva viitta) ja jatketaan siitä eespäin. Toivon yhä saavani ison ihmisjoukon mukaani, jotta saan kuvattua upean joukkokohtauksen, josta hekumoin. Tähän kuluu luultavasti maksimissaan parisenkymmentä minuuttia, koska kappale ei ole loputtoman pitkä, enkä usko, että ottoja tarvitaan rajattoman paljon. Luotan esiintymistaitoihinne, oi pienet pukuilijatoverini!

Ilmoitelkaahan toiveistanne ja varmistelkaa tulemisianne.

15 kommenttia:

  1. Daaaang, kummatkin ajat ovat joko työn kannalta (lauantai) tai sitten ohjelman näkemisen kannalta (sunnuntai) ongelmallisia. Pitänee tulla nykimään hihasta siinä tapauksessa.

    VastaaPoista
  2. Mulla ei ole mitään ohjelmaa ainakaan näillä näkymin, joten mulle käy yhä mikä aika tahansa :)

    VastaaPoista
  3. Sunnuntain aika kuulostaa melkoisen jepalta. Näillä näkymin osallistun silloin. o/

    VastaaPoista
  4. Olen ehdottomasti edelleen mukana, mikäli tämä pukukriiseily kaikkine vinkkeleineen selviää ja valmistuu. Varmemmin pääsen sunnuntaina, mutta sikäli mikäli saan poimittua yhden nimmarin ripeästi, niin lauantaikin onnistuu.

    VastaaPoista
  5. ei pitäisi olla lauantain ajan kanssa mitään ihmeellistä __b ! olen tulossa siis silloin :---)

    VastaaPoista
  6. Olen tulossa ainakin lauantaina. Sunnuntaista en tiedä vielä :D.

    VastaaPoista
  7. Me tullaan lauantaina, niin jaksaa vielä jotenkin .>

    - Sora

    VastaaPoista
  8. Itse olen tulossa molempina päivinä. :>

    VastaaPoista
  9. Edelleen mukana menossa. Aikataulut passaa mainiosti.

    VastaaPoista
  10. Bilettämään olen tulossa edelleen ja eksyilen noihin aikoihin metsähallissa siis ! c:
    p.s. haluuks ottaa ton kirjaintunnisteen vai haluuks olla _todella_ varma ettei tääl oo mitä robottei ! :,D

    VastaaPoista
  11. Olen vapaana kumpanakin ajankohtana sekä la että su 833

    VastaaPoista
  12. Oletettavasti saan molemmat ajat sopimaan. Tulen kuitenkin mieluummin lauantaina kameran eteen.

    VastaaPoista
  13. Voitais toverini kanssa haluta myös pyörähtää kameran edessä, vaikka ei edelliseen postaukseen ilmottauduttukaan. Lauantain aika kuulostais tässä hetkessä mieluisammalta.

    VastaaPoista
  14. Työajat on nyt varmistuneet ja sattui niinkin mukavasti ettei mikään mennyt kummankaan ajankohdan päälle. Eli edelleen voin tulla kameralle tanssimaan lauantaina Yokona ja sunnuntaina Vincentinä. :)

    VastaaPoista